Tuesday, July 13, 2010

آدم ها رابطه ها

این هم چند نقطه اوج:

۱- بهترین دوستم شدی و هستی روزی که وسط سخرانی روز اول خانم مدیر مدرسه بعد از سه ماه تعطیلی کنارم خزیدی و ارام گفتی دلت برام تنگ شده. تو اولین کسی بودی که این جمله را بمن گفتی و صادق ترین. تو هنوز بهترین دوست منی.

۲- بهترین دوستم شدی اون روزی که یه کارت تبریک عید بهم دادی و نوشتی روش نمی دانم باور کنی یا نه اما دوستت دارم. قران هدیه تو تنها کتابی که همیشه همراهم هست توی این سالهای دور از وطن.

۳- بهترین دوستم شدی وقتی فکر کردی پول کافی ندارم برای اردو امدن. مهربانانه کنارم کشیدی و گفتی پولش مهم نیست می توانم بیام اردو. البته که اما من پول داشتم اما تو بهترین دوستم شدی اگر چه زمین تا آسمون با هم فرق داریم.

۴- بهترین دوستم شدی وقتی یکسال با هم قهر بودیم اما هیچ کس نفهمید حتی مادرت...حتی بهترین دوستان مشترکون

۵- بهترین دوستم شدی وقتی گفتی قسم به عشقمون...

۶ - بهترین دوستم شدی وقتی توی رستوران ایران زمین برای اولین بار در مورد خانواده ام با یه دوست حرف زدم. تو بهترین و عزیزترین دوستم موندی تا امروز.

۷- بهترین دوستم شدی اون روزی که بی مقدمه گفتی دفتر خاطراتم را دزدکی می خوانی.

۸- بهترین دوستم شدی اون روزی که توی اصفهان بهم اعتماد کردی و تنوانستی شخصی ترین و پنهانترین احساست را با من شریک شدی.

۹- بهترین دوستم شدی اون روزی که برام یه کارت تبریک خریدی که روش نوشته بود
: Friends forever
ا
۱۰- تو بهترین دوستم شدی اون روزی که مهربانانه بمن اعتماد کردی و ای -میلی را که به برادر هات زدی بمن هم فرستادی.

۱۱- تو بهترین دوستم شدی اون روزی که فهمیدم با این حقوق کم دانشجویی به مادرت کمک می کنی.

۱۲- تو بهترین دوستم شدی اون روزی که پام شکسته بود و بهت زنگ زدم و مهربانانه آمدی دنبالم.

۱۳- بهترین دوستم شدی اون روزی که بلاگ را خوندی غمم را دیدی..ای-میل زدی و بی اونکه قضاوتم کنی حمایتم کردی.

و تو...از همه نزدیکتر و عزیزتر این همه سال بودی و هستی...دوستی که یکسره نقطه اوج و این روزها دیگه نگرانی از شکستش نیست.

5 comments:

  1. اومدم و دارم پستاتو ميخونم زي زي خيلي دوسشون دارم آدم هاي شاد و شادي آور رو خيلي دوست دارم اميدوارم تا هميشه اينهمه خوب باشي عزيزم باز به اين دوستت هم حسوديم شد

    ReplyDelete
  2. Kodoomeshoon Mali? Khoodet ham boodi inja ha;)

    ReplyDelete
  3. سلام
    کسی که غیر از من دفتر خاطراتتو دزدکی اونم ساعت 6 صبح نمی خوند که؟ اگه اون من نیستم خودم آبروی خودمو بردم.:)

    ReplyDelete
  4. dust nadaram bemire, che bidard che ba dard.
    dustam joon, ma ke hanuz dustim ;)?!

    ReplyDelete